תשתיות

חנוכת כביש החוף שנות החמישים

השוק ברח' זנגויל, שנות ה- 80

אגד נתניה, שנות ה- 80

הצגת תכנית שיקום השכונות

שוק נתניה

בנין ששוקם בשכונת סלע, שנות ה- 80

חנוכת כביש החוף שנות החמישים

שיירת מכוניות שהגיע לחנוכת כביש החוף

תחנת הרכבת בנתניה, 1992

המנהרה בתחנת הרכבת בנתניה, 1992

תחנת הרכבת בנתניה

אגד חנכה תחנה מרכזית בנתניה

הזמנה לטקס חנוכת תחנת רכבת בנתניה
כשבאו מייסדי נתניה לחולות השוממים, וביקשו להקים עליהם אוהלים ולנטוע בהם פרדס, לא שיערו גם בעלי החזון שבהם, שבתוך שנות דור יהיו הפרדס והמבנים הזעירים המבצבצים בעדו לעיר, וזו תהיה מקץ זמן לא רב לבירת השרון.
יישובים רבים , מושבים, ערים וקיבוצים השוכנים מצפונה ומדרומה נעזרים בשרותים השונים שנתניה נותנת.מרכזיותה של נתניה כבירת השרון נובע גם מפיתות התשתיות שהעיר פיתחה במהלך השנים.
בניית תחנת הרכבת, סלילת כביש החוף מתל אביב לנתניה ובניית תחנת "אגד" המרכזית בעיר הפכו את נתניה כצומת דרכים ראשית.
נתניה פיתחה מאז קום המדינה גם את תשתיתה הפנימית כגון: השוק העירוני המרכזי ביותר בשרון, ניקוז רחוב הרצל, שהיה במהלך השנים "אגם ונציה" ומפעל שיקום השכונות שהיו בעבר מעברות והפכו בשנות השמונים לשכונות מגורים ראויות.
יישובים רבים , מושבים, ערים וקיבוצים השוכנים מצפונה ומדרומה נעזרים בשרותים השונים שנתניה נותנת.מרכזיותה של נתניה כבירת השרון נובע גם מפיתות התשתיות שהעיר פיתחה במהלך השנים.
בניית תחנת הרכבת, סלילת כביש החוף מתל אביב לנתניה ובניית תחנת "אגד" המרכזית בעיר הפכו את נתניה כצומת דרכים ראשית.
נתניה פיתחה מאז קום המדינה גם את תשתיתה הפנימית כגון: השוק העירוני המרכזי ביותר בשרון, ניקוז רחוב הרצל, שהיה במהלך השנים "אגם ונציה" ומפעל שיקום השכונות שהיו בעבר מעברות והפכו בשנות השמונים לשכונות מגורים ראויות.